wscieklykundel, pw
Jaki płyn chłodzący?
Zwiń
X
-
Może być G12, G12+ lub G12++ (różowy i fioletowy są mieszalne). Nie G11 ani G13 bo nie są mieszalne, nie może być Borygo/Petrygo i nie polecam wymiany na coś takiego bo koszty wychodzą podobne jak w przypadku G12+/++ (bo to koncentrat, nie musi być oryginał VW/Skoda ale także Febi, który jest tańszy).
K_Popiel, na tej aukcji chyba źle piszą. Przepłukanie jest potrzebne w przypadku wymiany zamiast G11
Komentarz
-
-
Kolego jacog całkowicie się z Tobą zgadzam, płukanie jak najbardziej obowiązkowe. Ogólnie jeżeli nie wiadomo co w układzie siedzi nie sugerować się kolorem różowym, tylko zlać, przepłukać i zalać porządny płyn G12 ++ taki jak na aukcji i jest człowiek pewien. Oczywiście płyn zalewać w odpowiedniej proporcji
Max 60% płynu w roztworze minimalnie 40%. Miałem sporo problemów w Skodzie Fabii z różnymi płynami, Borygo, Prestone, Petrygo, aż w końcu sam się za to zabrałem zlałem badziewie płukanie destylowaną wodą i zalałem G12++, wszelkie problemy jak ręką odjął.
// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
-
popieram, nie ma co bełtać. W końcu to nie paliwo - dużo mniej się tego używa.Zamieszczone przez octaviaRKplyn g12++ to kolejna generacja płynu g12+, płyn dedykowany do skody . zdecydowanie warto trzymac sie zalecen producenta tym bardziej ze cena nie odbiega znaczaco od petrygo czy borygo. kolor g 12++ raczej lila.pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
To jest koncentrat, więc możesz resztę wody dolać jakby mało było.Zamieszczone przez macherstudioDodatkowo mam poniżej minimum, więc nie wiem czy 1 litr wystarczy.A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
ma być G12++. Ubytek uzupełnij czystym koncentratem, 1 litr wystarczy ze sporym zapasem. Fabryczny płyn zawiera 40% glikolu. Uzyskasz w ten sposób niższą temperaturę krzepnięcia, wyższą wrzenia i lepszą ochronę antykorozyjną układu chłodzenia.Zamieszczone przez macherstudiosplawik, czyli g13 to błąd w druku ? g12 ++ powinno być ?Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Komentarz
-
-
Nie wiem, moja stara octa i A6 jeżdżą na G12+, a teraz G12++ bo taki się w ASO sprzedaje obecnie. Możesz zadzwonić do swojego serwisu i zapytać się czy mają G13. Wydaje mi się, że na forum było już coś na ten temat, że ktoś ma w instrukcji G13, a na zbiorniczku G12. Dużo naprodukowali i musieli gdzieś je powsadzać.Zamieszczone przez macherstudiosplawik, czyli g13 to błąd w druku ? g12 ++ powinno być ?A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
Panowie odgrzeję suchara
Wymieniałem czujnik temperatury. Niestety uszczelka została, a że nową miałem już założoną na nowy czujnik to trochę płynu uleciało zanim tamtą wydobyłem... Wyleciało z litr max dwa i teraz pytanie czy mogę dolać różowego Borygo? Pytam, bo czytałem różne opinie...
G12 nie mam zbytnio gdzie kupić, najbliższe ASO 60km więc wolałbym to Borygo...
Chyba, że wiecie gdzie poza ASO można kupić G12? Jakieś markety?
Komentarz
-

Komentarz